Shop Mobile More Submit  Join Login
Waldo Vs Vador by MenInASuitcase Waldo Vs Vador by MenInASuitcase
Add a Comment:
 
:iconladyquintessence:
LadyQuintessence Featured By Owner Jun 28, 2011
I love it! :heart:

The speech bubble was also a nice touch. :)
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Jul 7, 2011
thank you :)
Reply
:icondarktiger09:
Darktiger09 Featured By Owner Sep 18, 2010
:rofl:
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 18, 2010
:eyes: lol =p
Reply
:icondarktiger09:
Darktiger09 Featured By Owner Sep 20, 2010
=p
Reply
:iconterrordactil:
terrordactil Featured By Owner Sep 5, 2010
sweet.
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 6, 2010
thank you :aww:
Reply
:iconponchounette:
Ponchounette Featured By Owner Sep 5, 2010
ah oui au fait je t'ai featuré dans mon journal j'ai oublié de te dire je crois xD
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 5, 2010
merci =p oki je vais voir ton journal tous de suite :highfive:
Reply
:iconponchounette:
Ponchounette Featured By Owner Sep 5, 2010
:dance:
Reply
:iconponchounette:
Ponchounette Featured By Owner Sep 5, 2010
XD super !
Reply
:iconrafaella-schumann:
rafaella-schumann Featured By Owner Sep 4, 2010   Photographer
Hahaha genious!
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 4, 2010
thank you =p
Reply
:icondroneguard:
Droneguard Featured By Owner Sep 3, 2010
LOL, Waldo what are you doing there XD
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 4, 2010
:shh: sshhh! xD
Reply
:iconoktanas:
Oktanas Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist General Artist
nice entry
Currently I am watching Star Wars
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thanks :giggle: lol funny coincidences =p
Reply
:iconemmuls:
Emmuls Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Photographer
That's awesomesauce, Faby!! :icondweebdanceplz:

I see him :eyes:
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thank you :paranoid: arf i lost him again x)
Reply
:iconemmuls:
Emmuls Featured By Owner Sep 4, 2010  Hobbyist Photographer
He's probably on another planet by now :roll:
Reply
:iconpoisonous-dream:
Poisonous-Dream Featured By Owner Sep 3, 2010
lol i see waldo c:

really cool! i love it <3
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thank you :la:
Reply
:iconpoisonous-dream:
Poisonous-Dream Featured By Owner Sep 3, 2010
ur so welcome :iconpikalaplz:
Reply
:iconlordmelchet:
LordMelchet Featured By Owner Sep 3, 2010
Lol, oh yes! Great work as always!

I don't critique these because I don't know what all goes into them but I do know they seem flawless to me.
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thank you alot :aww:
Reply
:iconthesquarebrick:
TheSquareBrick Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Photographer
I can see him!
Nice idea!
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
yay =p lol thank you
Reply
:iconthesquarebrick:
TheSquareBrick Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Photographer
You're welcome! :la:
Reply
:icondacia-faith:
Dacia-Faith Featured By Owner Sep 3, 2010  Student General Artist
HA! Ish amazing! Now i kinda want to enter this contest, but i just can't make the little emote guys X3
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
lol thank you =p
Reply
:iconthesquarebrick:
TheSquareBrick Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Photographer
You could have a look at the Emotication Tutorial Lists, they might help! :D
Reply
:icondacia-faith:
Dacia-Faith Featured By Owner Sep 3, 2010  Student General Artist
Tysm, this is awesome :D
Reply
:iconthesquarebrick:
TheSquareBrick Featured By Owner Sep 3, 2010  Hobbyist Photographer
You're welcome, good luck with making them!
Reply
:icondacia-faith:
Dacia-Faith Featured By Owner Sep 3, 2010  Student General Artist
ty ^^
Reply
:iconcookiemagik:
CookiemagiK Featured By Owner Sep 2, 2010  Hobbyist Digital Artist
:lmao: great idea
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thank you =p
Reply
:icontriforcezz:
TriforceZZ Featured By Owner Sep 2, 2010  Hobbyist Artist
:XD:
Of course!
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
:la: lol
Reply
:iconpriteeboy:
priteeboy Featured By Owner Sep 2, 2010  Hobbyist Digital Artist
Lol, very clever idea...Good luck finding him in something as big and complex as the Death Star though...I'd just throw the book in the corner :movingon:
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
yes :XD: i know it sound like a hard job :paranoid: thank you =p
Reply
:iconacwwluver55:
acwwluver55 Featured By Owner Sep 2, 2010
Haha cute.
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thank you :aww:
Reply
:iconziggy161:
Ziggy161 Featured By Owner Sep 2, 2010
This made me giggle XD
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thank you =p
Reply
:iconshippuden23:
Shippuden23 Featured By Owner Sep 2, 2010
awesome sauce :lmao:
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thanks :aww:
Reply
:iconmirz123:
Mirz123 Featured By Owner Sep 2, 2010
:clap: This is so funny and cute!
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
thank you :la:
Reply
:iconnomadicshade:
NomadicShade Featured By Owner Sep 2, 2010  Hobbyist Writer
I found him! XD
Reply
:iconmeninasuitcase:
MenInASuitcase Featured By Owner Sep 3, 2010
lulz =p
Reply
Add a Comment:
 
×
Download GIF 100 × 100




Details

Submitted on
September 2, 2010
Image Size
2.1 KB
Resolution
100×100
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,252
Favourites
161 (who?)
Comments
70
Downloads
32
×